Sony BDV-NF620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDV-NF620 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

gerritje 47 29-05-2014
Geschreven voor: Sony BDV-NF620

Prima setje voor het geld. Paar dagen in bezit. Had in eerste instantie een probleempje met het aansluiten via een Samsung HD recorder. Mailtje naar Sony en binnen een paar uur een correcte oplossing. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen.

Mike023 04-11-2013
Geschreven voor: Sony BDV-NF620

Erg fijn setje, geluid is top en erg makkelijk aan te sluiten.
Films via usb worden goed weergegeven.
Blu Ray 3D is erg scherp.
Weinig woorden aan vuil te maken, gewoon een top setje voor een redelijk prijs.

brethouwer1 12-03-2013
Geschreven voor: Sony BDV-NF620

mooi design en uitstekend geluid je moet er wel nog een hdmi en een audiokabel voor de tv bij kopen.Op internet kun je de complete handleiding vinden, deze heb je wel nodig.Ik heb hem aangesloten op een samsung tv en het geluid gaat automatisch als je de homeset aandoet, veel mogelijkheden alleen het gebruik van de afstandsbediening was voor mij eerst onduidelijk, maar ik ben daar ook niet zo handig in.

Saffy1958 03-01-2014

Hoi hoe heb je hem dan aangesloten/instellingen? Heb geen geluid via optische kabel en ook niet via HDMI. Nu aangesloten via koptelefoonuitgang, mar ja zo hoor het niet. Heb ook een Samsung tv

Rikbiesheuvel 27-12-2012
Geschreven voor: Sony BDV-NF620

Het apparaat is prachtig vormgegeven, ook de luidsprekers zijn een lust voor het oog. De geluidskwaliteit is ook dik in orde en het gaat allemaal hard zat. Mogelijkheden zijn ook prima, zo springt de bijvoorbeeld set automatisch aan als de TV aan gaat en uit als de TV uitgezet wordt.

Maar..: buiten dat de ventilator redelijk luidruchtig is, komt er bij mij een hoge piep uit het apparaat (hetzelfde geluid als een CRT-tv die opstart/aan staat). Ik ben hiermee terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe hoofdmodule gekregen, maar deze heeft hetzelfde euvel. Ik heb nu de 3e nieuwe module, maar nog steeds piept het apparaat. Ik ben ook in een andere winkel gaan luisteren en daar was de piep ook hoorbaar. Het apparaat gaat dus terug, want het is echt storend.

Daarnaast is de bediening niet wat ik me ervan heb voorgesteld. Je kan 'm bedienen met de iPhone/iPad en dat werkt allemaal best aardig, maar niet goed doordacht. Je moet je TV aan hebben staan om te zien wat je aan het doen bent, ik had liever een systeem zoals Sonos gezien, waarbij je op het display van je telefoon ziet wat je aan het doen bent. Ik zou graag internetradio willen luisteren via dit ding of bestanden van mijn NAS afspelen. Hiervoor moet dus de TV aan staan, waardoor je net zo goed de normale afstandsbediening kunt pakken.

Ook lijkt hij niet alle DVD's/bluerays even lekker af te willen spelen. Ik heb bij alle 3 de modules gehad dat sommige films helemaal niet afgespeeld werden, andere films hadden blokkerige stukjes. Uiteraard heb ik het hier over origineel Nederlandse, in de winkel gekochte films.

Al met al vind ik het bijzonder jammer dat het apparaat gewoon niet naar behoren werkt. Qua geluidskwaliteit en vormgeving vind ik het een top apparaat.

Willemh2 04-11-2012
Geschreven voor: Sony BDV-NF620

Geweldig geluid! Heb deze set in de winkel gehoord naast vergelijkbare setjes van lg, pioneer en samsung en het verschil is behoorlijk groot. Andere setjes klinken naast deze toch ineens als een koekblik. Door de consumentenbond werd het geluid van deze set overigens ook als hoogste beoordeeld, bijv beter dan harman kardon.

Vormgeving is mooi maar niet zo praktisch, display zit bovenop en schijfjes gaan er aan de zijkant in.

Afspelen mp3/audio gaat prima, gaat ook gewoon door als je de tv uitzet (itt samsung die ik heb teruggebracht). Alleen kun je niet door mp3s bladeren als je afspeelt, wordt dan onderbroken. En shuffle heb ik nog niet gevonden.

TVs van andere merken zijn met de afstandsbediening ook aan te sturen, erg handig.

Al met al dus een set met een geweldig geluid en een paar kleine minpuntjes in vormgeving en gebruiksgemak.

kevinkoprol 25-06-2012
Geschreven voor: Sony BDV-NF620

Heel mooi apparaat, zuiver geluid en veel mogelijkheden. De Iphone afstandsbediening applicatie is wel leuk, niet erg uitgebreid maar werkt goed. Ik sluit er mijn externe hardeschijf of usbstick op aan en speelt hd films af(wel zonder menu's enzo). (mkv sowieso, en geloof ook mp4 en avi.)